Alla inlägg den 22 januari 2007

Av Vichy - 22 januari 2007 17:34

Jag vet inte varför men hela dagen idag har jag haft huvudvärk till och från. Jobbigt, speciellt när man har saker att göra (läs: redovisningar att skriva ihop). Och nu känner jag mig helt död, lealös och halvsövd. Skönt att sova ikväll (efter pluggandet, hårfärgningen och hästeriet vill säga...). Blah. Kom just på att jag bokat upp mig på jobb tre dagar i rad v. 6. Hur fan kunde jag? HUR tänkte jag? Sjukt. Men det kanske känns bättre då. Idag har jag träffat många. :O Min ständigt återkommande busskompis Jonas. Vi brukar träffas på bussen från stan sådär 1 gång i månaden och prata igenom vad vi gjort senaste tiden och vara allmänt flummiga. Yasmine träffade jag också på bussen, gosh, har inte sett henne sedan i somras. Updaterade mig där med. Lilla söta Yammi.. Och jag har brutit. For now. Det funkar inte. Inte som jag vill. So be it.Jag är lite sur nu, jag får ju föffan inte ringa min fru. Hur hade de tänkt att jag skulle klara av det, vavava? Kanske jag kan lura till mig lite telefontid ikväll, men inget funkar ju när min brors 457 flickvänner ringer stup i ett. Jag vill ha pengar. NU. Finns så himla mkt jag vill beställa nu när vårkläderna börjar komma i i webshopparna. Men nej, icke, nein. Klara har redan haft rätt en gång för mkt. Jag måste spara. Ehum. I alla fall tills mars?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards