Direktlänk till inlägg 25 juni 2007

dust to flames

Av Vichy - 25 juni 2007 14:37

Jag är skittråkig. Ingen kommer ändå orkar läsa sån här egoskit.

But still...



Utsidan:

( ) Haft rosa hår

( ) Haft blått hår

(x) Haft svart hår

(/) Piercat mig

(x) Burit en svart klänning

( ) Inte duschat på en vecka

( ) Haft tuppkam

( ) Tatuerat mig

(x) Hatat mitt utseende



Insidan:

(x) Ljugit för en kompis

(x) Känt mig som en utstött

(x) Känt som om jag håller på att dö

( ) Gjort något MED mig själv som jag inte borde gjort

( ) Sett någon dö

(/) Gråtit dig till sömns 

(/) Tror på spöken

(/) Är rädd för att titta på skräckfilm ensam

(x) Varit i knytnävsslagsmål

(x) Rymt hemifrån



Droger av diverse slag:

( ) Rökt en cigarr

( ) Rökt pipa

( ) Snusat

(x) Varit full

( ) Varit hög

( ) Spytt på fyllan

(x) Varit bakis

( ) Spytt i en bar

( ) Spytt dagen efter



Sex och kärlek:

(x) Varit kär

(x) Dumpat någon

(x) Haft känslor för någon som inte känt samma sak

(/) Hånglat med någon av samma kön

( ) Haft sex med någon av samma kön

(x) Hånglat med en främling

(x) Älskar eller saknar någon just nu

(x) Tittat på solnedgången med någon jag bryr mig om

( ) Gått fram till en främling och bett om en kyss

( ) Varit otrogen

(x) Haft sex på offentlig plats

(x) Haft sex i en IKEA-säng

( ) Varit kär i en lärare

(/) Gått på blinddejt

(x) Blivit dumpad



Övrigt:

(x) Skolkat

( ) Blivit avstängd från skolan

(x) Flugit

(x) Ätit sushi

(x) Legat på rygg och sett molnen flyga förbi

(x) Gjort en snöängel

(x) Byggt ett sandslott

(x) Hoppat i en vattenpöl

(x) Fuskat när jag spelat spel

(x) Somnat i skolan/på jobbet

(x) Betalat för mat med bara mynt

(x) Rört en orm

(x) Blivit kittlad

(x) Vunnit en tävling

(x) Gått mot rött

(x) Dansat i månljus

(x) Varit vilse

(x) Simmat i havet

( ) Sjungit karaoke

(x) Busringt

(x) Blåst såpbubblor

( ) Förstört en fest

(/) Kysst en spegel

(x) Fastnat med tungan i metall

(x) Suttit på ett tak

(x) Tagit smärtstillande

(x) Åkt släde

(x) Stannat uppe hela natten

(x) Plockat ett äpple direkt från trädet och ätit det

(x) Gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna

(x) Klättrat i träd

(x) Hoppat i en lövhög

(x) Sovit under stjärnorna

( ) Brutit ett ben

( ) Sett en del av mig själv brinna

( ) Svimmat

(x) Fångat en fisk och sen ätit den

(x) Fångat en fjäril

(x) Skrattat så mkt att jag grät

(x) Fuskat på ett prov

( ) Använt ett falskt ID

(x) Skrikit tills jag blev hes

(x) Badat i en fontän

(x) Glömt någons namn

(x) Sovit naken

( ) Haft en Britney Spears-skiva

(x) Haft en trädkoja

( ) Spelat kyckling

( ) Blivit arresterad

( ) Fått sparken

(/) Blivit puttad i en pool med kläderna på

( ) Varit med om en jordbävning

(x) Varit med om en bilolycka

(x) Byggt en kärra

( ) Kysst en fisk

( ) Varit en cheerleader

( ) Blivit rånad

( ) Sovit på en parkbänk

(x) Ätit ett helt glasspaket på en natt

(x) Hoppat från en bro

(x) Sjungit i duschen

( ) Drömt att jag gift mig med någon

( ) Åkt fritt fall i kjol



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vichy - 4 juli 2007 16:22

Jag har ÄNTLIGEN orkat fixa en ny, BÄTTRE, blogg på blogg.se istället för den här skiten. Så bye bye och väkommen till min [url=http://vichy.blogg.se]NYA BLOGG[/url]! ...

Av Vichy - 3 juli 2007 12:31

Idag är det 6 månader. 6 månader med L. Jag tycker mer om honom efter denna relativt korta tid än någon annan kille jag träffat.   Han gör mig avslappnad och glad. Han gör mig bättre, både för andra och mig själv. Jag är lycklig med honom.   Ikväll...

Av Vichy - 3 juli 2007 07:55

Jag har ett problem. En mental skada kanske, eller bara en shoppingrelaterad, tillfällig verklighetsfrånvändning som uppstår ibland när jag står i en butik med ett hutlöst dyrt plagg (som det är pinsamt tydligt att jag aldrig kommer använda) - och b...

Av Vichy - 2 juli 2007 21:20

Jag har skurat boxar hela förmiddagen. Asjobbigt. Men sen käkade vi pizza och jordgubbar med  grädde. När jag kom hem somnade jag på gräsmattan. Det var skönt att sova men inte att vakna. På kvällen cyklade jag och min bror en sväng på sisådär 6 km....

Av Vichy - 1 juli 2007 17:49

Gliip. Jag är slut. Vilket betyder att jag kommer sova som en stock inatt, och det uppskattar jag ju förstås. Imorse var jag hos J på praktik och skumpade runt på en islandshäst - kändes ungefär som att försöka gå ner i spagat och gunga samtidigt. J...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards