Alla inlägg den 3 januari 2007

Av Vichy - 3 januari 2007 15:59

Jag är väl tvungen att skriva det, det kommer liksom inte gå att tänka på nyårsafton 2006 utan att tänka på den där hatten. Fast jag tycker den blev bra mkt hetare med banden jag satte dit. Mhwii.Och inte att förglömma, man har alltid roligast när man är ful. Med ett l.

Av Vichy - 3 januari 2007 13:36

Det kunde ju ha blivit en sämre början på det här nya året om vi säger så. Jag har fortfarande inte sovit ikapp mig. Tomorrow åker jag till Klara, igen, och på fredag bär det av till Las Palmas i en vecka. Haha, jag är för trött för att tänka på det just nu. Jag kom hem klockan 2 på natten imorse och klockan 08:45 skulle jag köra upp. Fasiken. Jag hade ställt klockan på 05:00 av någon anledning, fast jag bara behövt gå upp klockan 06:00 för att hinna med bussen. I alla fall, min vana trogen så stängde jag av väckarklockan i sömnen vid 5 och sov vidare tills något väckte mig 10 minuter före bussen skulle gå (06:50). Ehum. Så mamma skjutsade mig, något förbannad men ändå. Körkortet fick jag. Hur det nu gick till med tanke på att jag blandad ihop vänster och höger flera gånger och mest satt och gnolade för mig själv. Fast fickparkeringen kunde nog inte ens bilskoleläraren gjort bättre. Me so proud. Nu har jag sovit 1½ timme och ska ut och göra hästsysslor. Egentligen är jag fortfarande ruskigt trött men jag måste vakna för jag ska packa och fixa. Groowl, jag orkar inte. Ikväll ska jag mysa och promenera hoppas jag. Naaw, jag tycker om sånt här.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards