Alla inlägg den 18 januari 2007

Av Vichy - 18 januari 2007 16:11

Jag måste klippa luggen. Jag ser absolut niente. Eller okej, om man delar den, då ser jag mer än jag normalt vill se. Just nu är min frisyr rätt hjälmliknande kring ansiktet. Ehum. Jag tror inte det är så smickrande, tyvärr.I've seen it in his eyesand on his faceIih. Killers. En renessans i min iPod! It's the calm before another storm.....Nu ska jag strax iväg med familjen och ta den tredje vaccinationssprutan mot..eh..glömmer alltid ordföljden på den där fästingburna sjukdomen. TBE? TBC? Jaja. T och B är det i alla fall. Och senaste jag tog en sådan spruta dog min arm och gick inte att använda på 2 dagar. Inte igen, snälla?Sen ska vi käka någonstans, pizza tyckte de men det fick jag till lunch i skolan (haha, pizza och datasittande hela dagen - man känner sig nyttig eller hur?) så jag vet inte riktigt. Hungrig är jag i alla fall.Sen ska jag till L. Sandberg är snäll som hämtar upp mig imorrn när vi ska till stallet så att jag kan vara borta ikväll igen. När det finns tid så ska man ta vara på den. Fast lite läskigt är det att behöva åka med henne i Gregers stora pickup. Första gången hon skulle parkera den på skolans parkering, som är lite halvstor sådär, så tog hon upp hälften av alla rutor eftersom hon inte kunde parkera den på annat sätt än på tvären. Haha, will I survive?Mkay, jag är gone.Med en frisk arm, tills vidare.Och väldigt mkt okrockad, tills vidare.

Av Vichy - 18 januari 2007 12:40

Min klasskompis Mikaela har slagit vad med vår fysiklärare Gustav om huruvida M kommer komma in i USA utan visum. Den som vinner får en flaska koskenkorva.I och för sig drog sig G ur lite grann och fick kalla fötter. "Ehm, jodu förstår väl att om jag förlorar så kan du ju inte få en flaska.. innan du slutat i alla fall".Hahaha.Inte fan behöver man tv.

Av Vichy - 18 januari 2007 12:17

Jag tror allvarligt att hösten och våren krockat i mitten på något lustigt litet sätt. Det här liknar ju ingenting.För att vara ett naturbruksgymnasium sitter vi faktiskt oroväckande mkt i datasalen och flummar måste jag säga. Idag har jag suttit här och stretat med en startbudget och ungefär 5 miljoner blanketter sen klockan halv 9 imorse. Yey? Iof så regnar det ute, så jag missar inte så mycket. Malin: Mikaela, någon har snott din bil!Mikaela: ..Aja. De lär ju inte komma så långt eftersom jag har nyckeln i fickan.Mig <3 Filip och Fredrik

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards