Direktlänk till inlägg 1 februari 2007

The city is full of lonely hearts

Av Vichy - 1 februari 2007 14:40

"We gotta get away and get a brand new startWe gotta get away before it falls apart"Caesars - We got to leave..Jag är på hemmaplan, vilket jag knappt varit på hela veckan. Ännu mindre suttit vid den här datorn, skolans har däremot varit flitigt använda. Jag är trött, känns som om det varit ett genomgående tema för den här dagen men det är helt enkelt så mycket just nu med slutarbetet. Ikväll ska jag jobba. Gudarna ska veta att jag behöver pengarna, än en gång frågar jag mig varför jag inte är miljonär? En liten kunde jag väl få? En minimiljon sådär. Fast jag vet ju att det inte skulle vara så kul ändå, halva nöjet är att kämpa och vänta när man vill ha något. Senare ska jag ringa Klara (som jag försummat å det grövsta, även om det inte är med flit, och det är som ett hål i medvetandet som skaver).och ha myskväll med mig själv. Det sistnämnda lika med hårinpackning, ansiktsmask och.. eh.. jag vet inte. Jag har ett enormt shoppingsug, jävla vårnyheter. De stör mig, eftersom jag inte kan hålla på och shoppa en massa. Det är stört omöjligt men ändå är det som att sluta äta. Okej, där överdrev jag lite, vore ju rätt läskigt om det vore så viktigt för mig att köpa saker.. Jag fick pocketabstinens i veckan efter att ha märkt att jag för tredje gången läser ut alla Jonas Gardell böcker jag har.. Så jag köpte Virtanens blogg i pocketform, en smula onödigt men vaddå - jag har ingen dator i sängen.Jag behöver nya lurar till min iPod, PRONTO. Den ena knastrar och det funkar inte! Gnörf. Det blir en massa jag måste fixa på sportlovet. Jag längtar efter sommaren. Jag kan inte säga att jag saknar sommaren, för jag saknar inte sommaren, jag vill ha en ny spännande sommar! Gärna nu på en gång. Det har varit vinter för länge nu, vilket jag alltid brukar tycka i Januari i och för sig. Men ändå, snart fyller jag 19 och jag har inte en susning om vad jag vill göra med resten av mitt liv (vilket jag tamigfan borde ha så att jag vet vart jag ska söka till nästa höst/vår) så helst av allt vill jag bara ha värme, sol, rörelse och långa dagar och inget jävla slutarbete. Jag vill ha liv.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vichy - 4 juli 2007 16:22

Jag har ÄNTLIGEN orkat fixa en ny, BÄTTRE, blogg på blogg.se istället för den här skiten. Så bye bye och väkommen till min [url=http://vichy.blogg.se]NYA BLOGG[/url]! ...

Av Vichy - 3 juli 2007 12:31

Idag är det 6 månader. 6 månader med L. Jag tycker mer om honom efter denna relativt korta tid än någon annan kille jag träffat.   Han gör mig avslappnad och glad. Han gör mig bättre, både för andra och mig själv. Jag är lycklig med honom.   Ikväll...

Av Vichy - 3 juli 2007 07:55

Jag har ett problem. En mental skada kanske, eller bara en shoppingrelaterad, tillfällig verklighetsfrånvändning som uppstår ibland när jag står i en butik med ett hutlöst dyrt plagg (som det är pinsamt tydligt att jag aldrig kommer använda) - och b...

Av Vichy - 2 juli 2007 21:20

Jag har skurat boxar hela förmiddagen. Asjobbigt. Men sen käkade vi pizza och jordgubbar med  grädde. När jag kom hem somnade jag på gräsmattan. Det var skönt att sova men inte att vakna. På kvällen cyklade jag och min bror en sväng på sisådär 6 km....

Av Vichy - 1 juli 2007 17:49

Gliip. Jag är slut. Vilket betyder att jag kommer sova som en stock inatt, och det uppskattar jag ju förstås. Imorse var jag hos J på praktik och skumpade runt på en islandshäst - kändes ungefär som att försöka gå ner i spagat och gunga samtidigt. J...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards