Alla inlägg den 23 februari 2007

Av Vichy - 23 februari 2007 12:33

Yäss. Imorgon åker jag till Täby c med min wunderbara pojkvän, gott folk. Inte med så mkt pengar i och för sig, med de planerade inköpen (svarta strumpbyxor, underkläder, värmefläkt till bilen) är heller inte så dyra. Jag tvingar mig själv till budgetshopping och nödvändighetsshopping, kanske jag faktiskt börjar bli vuxen.Eller som Gustav (bara Klara som förstår) sa:"Jaaa hörni, tänk hur ni såg ut när ni kom hit på 1:an om man jämför med nu. Nu går det ju faktiskt att prata med flera av er."Förhoppningsvis träffar jag Klara också, det hoppas jag verkligen. Det var väldigt länge sen nu, om man jämför med tidigare. Men tiden räcker inte alltid till, och det finns ingen tunnelbana mellan Sthlm och Åland. Jag är nyfiken på hennes hår, kommer jag bli bländad, bränna ut ögonen eller bara vara tvungen att blunda? Nu försöker jag tina upp grädde, jag och bror ska laga varm choklad med vispgrädde och se på Star Wars. Haha. Men jag vill ju inte vara sjuk(are) imorrn, så det blir helt enkelt att sitta inne idag. Resten av familjen är på IKEA och kommer hem först ikväll.Skitfredag är faktiskt rätt slapp och mysig fredag.Om man bortser från taggtråden i halsen då.

Av Vichy - 23 februari 2007 10:24

Jag har ont i halsen. Riktigt, riktigt ont.Det är i och för sig ganska väntat med tanke på omständigheterna, dumma familj som släpar hem en massa baciller. Nu ska jag äta godis, dricka te och tycka synd om mig själv tillsammans med min bror som har någon form av hjärtesorg. Skitfredag it is.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards