Alla inlägg under november 2006

Av Vichy - 24 november 2006 20:50

Jag uthärdar med hjälp av:Jojo - LeaveJojo - Too little, too lateFrågan är om det hjälper, egentligen. Musik är åtminstone ett bra sätt att ventilera, way more konstruktivt än att ligga på sängen och gråta sönder ögonen. Igår kväll såg jag Legally blonde, ikväll blir det 2:an. Jag fortsätter på temat ytliga amerikanska highschool-filmer. Haha.

Av Vichy - 24 november 2006 16:45

Okej. Det är ju inte så att jag kommer dö. Inte just nu i alla fall, om inte världen bestämmer sig för att vara sjukt grym och sarkastisk. Typ 'Haha, och hon som inte trodde det kunde bli värre. Let's make it reeeeal fucked up!'Jaja. Mer positiva saker:Min sidenblåsa från H&M som för tillfället ligger i Tensta verkar vara en rätt så jäkla fin toppenklänning. Har tittat runt på lite bloggar och sen den på andra bilder 'n H&M's kackiga bilder och den ser underbar ut. :) Massor av volym! En marshmallow helt enkelt. Här ses den på bloggaren Engla. Igår körde jag min 10:e övningskörning. Det gick himla bra faktiskt förutom att en tant i en röd bild sket fullständigt i högerregeln och höll på att meja ner mig från sidan. Shithead. Men annars var det rätt okej. Jag hittade ett jättesött rött sammetslinne med lite paljetter som blir perfekt inför julen samt en vit skjorta med brodyr som var jättefin. Bilder ska jag försöka få upp senare under kvällen. Groowl. Nu ska jag äta tacos. Klara svarar inte i telefon. Jättegrowl.

Av Vichy - 24 november 2006 16:31

Öken. Men okej, think positive. Jag har en massa filmer, massa tacos och har hunnit med allt jag ska ha gjort idag. Imorgon och på söndag har jag saker att göra i princip hela dagarna vilket kommer hålla mig sysselsatt. Imorgon kväll hoppas jag hitta på något med Madde.Gud, jag skulle verkligen vilja ha en stor godispåse nu.Jojo - Too little too late gör inte saken bättre.Jag är en bitter kärring, let's face it. Jag vill ha nästa helg nu. Hos Klara som gör mig på gott humör. Varför gör det så jävla ont hela tiden?Och skulle inte det vara dubbelsidigt?Det är många (ofta) stunder jag tänker att 'Okej, that's it, jag orkar inte må såhär mer. Nu skiter jag i det här. Jag kan inte göra mer.' men likafort trillar jag tillbaka. Var är min jävla vägg/stol/you name it att luta sig mot? Någon som säger åt en att vara stark och så funkar det faktiskt.

Av Vichy - 22 november 2006 12:32

Jag vill sprinta hem (ja, sprinta. då känner man sig nyttig sen och kan vräka i sig godis), krypa ner under täcket och se på femtiosjutusen (det tal jag alltid använder när jag ska överdriva, spooky, huh?) äckliga, ytliga american-highschool filmer plus senaste Beck-rullen och tycka synd om mig själv.Verkligheten:Jag är stuck i skolan fram till kl. 16:00, arbetandes med en ful skoltidning som är tänkt att bestå av ett antal sidor där man desperat försöker bevisa att det faktiskt, FAKTISKT, går elever här. Sedan ska jag in till stan och göra ett provtest inför the real teoriprov. Efter det -> HEM -> SOFFAN -> feelgood-filmer på mitt vis. Dagens Tjuvlyssnat:"Väl inomhus var han tvungen att fortsätta krypa i en vecka till(Man ~45 kryper runt i gräset och verkar leta efter något. Två pojkar ~7 kommer fram till honom, stannar och ser på.)Pojke 1: Vad letar du efter?Mannen (surt): En ring.Pojke 2: Har du tappat din ring?Mannen: Nej, den blev kastad! Från det fönstret däruppe..."(Här hade jag tänkt ha en fräck, passande bild men som toppen på moset så har någon jäkel raderat bildhanteringsprogrammet från den här datorn. Yes.)..(Nämnde jag att jag avskyr mos?)

Av Vichy - 22 november 2006 10:44

Yep. Asos har denna vecka 25% rea på i princip alla sina party-heels. So check it out! Massor av skor för runt 300 kr. Mina favoriter är de midnattsblå satinpumpsen, vill ha!Kanske om jag säljer mina loaferpumps. Well, well. ---Annars är det en ren skitdag. S-K-I-T-D-A-G. I feel ugly and unwanted.Hoppas jag kommer ha en massa ameriskanska bullshitfilmer att titta på när jag kommer hem. Annars får jag väl hyra en efter mitt kära test-prov på bilskolan. Skitdag, indeed.

Av Vichy - 20 november 2006 20:09

För en gångs skulle känns en måndag lyckad! Jag har fixat (typ hela) Klaras, Maddes och halva brors julklapp. Mwaha. Och mitt H&M-paket kommer nästa vecka, jag har hittat världens underbaraste vinterstövlar samt en jättemysig lamullskofta från Svea (de två sista grejerna i den här ramsan är givetvis förknippade med mitt eget julklappsönskande). Övningskörningen idag gick väl dock inte 100. Höll på att nita inte bara en utan två bilar i farten. Haha, pinigt när folk tittar på en när man gör fel. Jeffla ålänningar, när jag fick tvärbromsa mitt på vägen blev säkert deras talk of the day. "Såg du vems flicka det var som körde så där tövligert?!" på bred åländska. Eller nått.

Av Vichy - 19 november 2006 22:20

A good night-laugh before bedtime?---Tips för idol-besatta, eller bara sådana som gillar idoldeltagarnas kläder; check out den här bloggen.

Av Vichy - 19 november 2006 21:40

Sätt iTunes på shuffle och svara på frågorna med artisternas namn (endast singelartister, dvs inte grupper/band).1. Vem är mest lik dig?Christian Walz2. Vem är mest lik din mamma?Robbie Williams3. Vem är mest lik din pappa?Usher4. Du vore ett perfekt par med...Marilyn Manson5. Du skulle lätt bli bästis med...Anna Ternheim6. Ni skulle avsky varandra, du och...Ugly kid Joe7. Du drömmer om att träffa...Pink8. Du har vilda sexfantasier om..Aerosmith9. När du träffar dina vänner så brukar ni prata om...Billy Idol10. Vem har världens vackraste röst?Håkan Hellström11. Vems röst vill du ha?Robyn12. Du tror att du är släkt med...Lars Winnerbäck13. Du skulle vilja ha följande artist som spelade på din nästa födelsedag...Ted Gärdestad14. Du dansar bäst när du hör denna person...Sophie Ellis Bextor

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards