Alla inlägg den 7 november 2006

Av Vichy - 7 november 2006 20:46

Ja, man brukar ju kalla nomvember för månad noll. Eller brukar och brukar förresten, första gången jag hörde uttrycket var faktiskt idag.. I alla fall, med månad noll menar man alltså att inget händer - det är inte jul, nyår eller liknande det är mest bara geggigt (och lite sjukt överskattat halloweenfirande). Om man vill ha något att se fram emot inom mode och kläder kan man kolla in Camilla's lista! Den får i alla fall mig att bli lita gladare. ;)På torsdag kommer Viktor and Rolf for H&M kollektionen ut i butikerna, ärligt talat tycker jag inget av plaggen är värt masshysteri men många delar säkerligen inte min åsikt. Natten till söndag (00.00 eller 00.01) kommer däremot kollektionen ut på webshopen, mkt bekvämare tycker jag. Då kanske jag kan glo runt lite, även om inget direkt fångat mitt intresse mer än den hallonröda kjolen som jag fortfarande inte riktigt vet vad jag ska tycka om. Eller möjligtvis den svarta blusen med hjärtmöster kring halsringningen..Här kan ni se Sofi Fahrman prova en del av kläderna ur kollektionen. Och här kan ni se Eleonore prata om och prova lite av kollektionen i ett klipp ur TV4's förkväll. Missa inte! I klippet kan man se ett par ursöta svarta stilettpumps och såklart mina favoriter kjolen och blusen. Gruff, blir man köpsugen eller vad?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards