Alla inlägg den 13 november 2006

Av Vichy - 13 november 2006 22:07

Denna tjuvlyssning är så mycket Erik. :D Han klagar alltid på mig när jag kallar datorn för data. (En kille och två tjejer ~20 sitter och fikar.)Kille: Alltså, folk som inte kan skilja på dator och data borde få en gaffel i ögat!Tjej: Vaddårå? Det är väl samma sak.Kille (tydligt): Nej! En dator... är en maskin...som lagrar....data.Tjej: Dator, data. Same shit, different name!Kille: Jaha, så det är samma sak som om jag är ute på krogen och ska ragga på en tjej och säger: Hej, får jag våldta dig?Tjej: Nej, en dator, datan.Kille (upprört): Du kan inte göra så, gå runt och säga fel saker! Varför ska det accepteras?Tjej: Du hänger upp dig på bagateller!Kille: Vaddå bagateller!?Den här är det iof inget fel på heller, mwhah:(Två män ~40 står och pratar på gatan.)Man 1: Hur gick det hos doktorn?Man 2: Jo, jag har tydligen borrelia.Man 1: Är det när man inte betalat tv-avgift på 15 år? Höhö!Man 2: Nä! Det är när man knullat med en italiensk fästing, jävla dyslektiker!(För er som inte hajar vad Man 1 snackar om med tv-liscens kopplingen så tänk bara Borelius, då borde det klarna om ni hängt med i politiken efter valet.)

Av Vichy - 13 november 2006 22:00

Mockapumpsen från Ten Points kan nu betraktas som sålda! Happisch.

Av Vichy - 13 november 2006 18:49

Eller mer korrekt, iTunes har dött.Alltså, av någon anledning har min dator raderat iTunes från hårddisken. Eller kanske det är så att iTunes raderade sig själv? Hmm, suicideTunes? Nej nej nej, nackskott på sådana tankar. Peace, love and iTunes. Sådär, nu ska jag installera om alltihopa.Yey.

Av Vichy - 13 november 2006 18:40

What I've done: (x) Rökt en cigarett ( ) Druckit så mycket att du spytt ( ) Krockat någons bil ( ) Stulit en bil (x) Varit kär (x ) Blivit dumpad ( ) Fått sparken (x) Sagt upp dig (x) Smugit ut ur dina föräldrars hem (x) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka ( ) Blivit arresterad ( ) Gått på en BLIND DATE (x) Ljugit för en vän (x) Skolkat ( ) Sett någon dö ( ) Varit till Turkiet ( ) Varit till Mallis (x) Flugit flygplan (x) Gått vilse (x) Rest runt I Sverige ( ) Besökt Washington DC (x) Simmat I havet (x) Känt som om du skulle dö (x) Gråtit dig till sömns (x) Lekt tjuv och polis ( ) Nyligen ritat med färger ( ) Sjungit karaoke (x) Betalat för maten med enbart mynt (x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra ( ) Busringt (x) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan (x) Fångat en snöflinga på tungan ( ) Dansat I regn (x) Skrivit till Jultomten ( ) Blivit kysst under en mistel (x) Sett solen gå upp med någon du tyckt om (x) Blåst såpbubblor (x) Grillat på en strand (x) Gått på en fest du inte var bjuden till (x) Åkt rullskridskor (x) Åkt skridskor Mest lama frågor, faktiskt. Jag är en urtråkig bloggare, fy skäms på mig!I övrigt avslutas auktionen på mina underbara svarta mockapumps om 2 h och 49 minuter. Buy them! De är fantastiska, fattar inte varför jag envisas med att köpa skor (inget annat, just shoes!) i fel storlek hela tiden? Sedan blir jag heartbroken när jag inser att jag måste sälja dem. Jag kan inte ha ett tjog med skor som inte går att använda - oavsett hur många sulor/ilägg/hälgrepp/strumpor jag provar med. :(Nörf. Jag gillar inte att ha köpstopp fram till december (V&R-grejerna räknas inte för de kommer inte förrän v.49) Det är tråkigt, speciellt eftersom jag i nuläget anser mig vara i stort behov av tröstshopping (har jag sagt det hela hösten or what?). Men, den som väntar på ngt gott osv..Madde har lånat mig Sex and the city säsong 5, så det ska jag pyssla med ikväll. Fly verkligheten en smula. Gud, det behövs verkligen.

Av Vichy - 13 november 2006 10:20

Ja, alltså det gick faktiskt väldigt mkt bättre än väntat. Jag fick tag på både den svarta trenchen i rätt strl och 2 vita linnen med svarta sidendetaljer (julklappar?). Svarta trenchen hoppas jag verkligen passar, här kan man se den på bloggaren Engla.Jag läste att många trodde att varorna automatiskt reserverades när man satte dem i sin shoppingbag, jag visste sedan förut att det inte var så så det första jag gjorde var att sätta varorna i kassan och beställa fort som sjutton. SEDAN kollade jag runt på resten av kollektionen. Det var nog min smala lycka att jag gjorde så för enligt uppgift var trenchen slutsåld efter 15 minuter, min beställning gick igenom 00.10

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards