Direktlänk till inlägg 21 mars 2007

bloggdilemma

Av Vichy - 21 mars 2007 09:05

När ska människor förstå att en blogg är något man väljer att läsa. Om man vet att innehållet kommer störa en och man inte vill det så går man inte in och läser. Men det är väl någon mysko drift folk har, lite maschokistiskt sådär. Min blogg är stundtals högst personlig och stundtals rätt ytlig och handlar inte om något särskilt. Jag har valt att ha det så för att jag trivs med det. Jag är bra på att uttrycka mig i ord men ännu bättre i skrift, och i alla fall jag fungerar så att ibland behöver jag få saker ur systemet - sen känns det bättre efter (till ex.) en tillfällig svacka. Lite som att skriva dagbok, fast jag vill gärna att t.ex Klara ska kunna läsa det så det fick bli en öppen blogg. Alltså,vad jag skriver i min blogg så länge det följer lagen = inte ditt problem bloggläsande = frivilligtDet är enkelt, folks, skriv bara inte in adressen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vichy - 4 juli 2007 16:22

Jag har ÄNTLIGEN orkat fixa en ny, BÄTTRE, blogg på blogg.se istället för den här skiten. Så bye bye och väkommen till min [url=http://vichy.blogg.se]NYA BLOGG[/url]! ...

Av Vichy - 3 juli 2007 12:31

Idag är det 6 månader. 6 månader med L. Jag tycker mer om honom efter denna relativt korta tid än någon annan kille jag träffat.   Han gör mig avslappnad och glad. Han gör mig bättre, både för andra och mig själv. Jag är lycklig med honom.   Ikväll...

Av Vichy - 3 juli 2007 07:55

Jag har ett problem. En mental skada kanske, eller bara en shoppingrelaterad, tillfällig verklighetsfrånvändning som uppstår ibland när jag står i en butik med ett hutlöst dyrt plagg (som det är pinsamt tydligt att jag aldrig kommer använda) - och b...

Av Vichy - 2 juli 2007 21:20

Jag har skurat boxar hela förmiddagen. Asjobbigt. Men sen käkade vi pizza och jordgubbar med  grädde. När jag kom hem somnade jag på gräsmattan. Det var skönt att sova men inte att vakna. På kvällen cyklade jag och min bror en sväng på sisådär 6 km....

Av Vichy - 1 juli 2007 17:49

Gliip. Jag är slut. Vilket betyder att jag kommer sova som en stock inatt, och det uppskattar jag ju förstås. Imorse var jag hos J på praktik och skumpade runt på en islandshäst - kändes ungefär som att försöka gå ner i spagat och gunga samtidigt. J...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards