Direktlänk till inlägg 8 mars 2007

you said summer whas going to take the pain away

Av Vichy - 8 mars 2007 14:36

Har jag tur får jag träffa både L och min kära Klara imorgon. Jag hoppas Klara kommer redan imorgon kväll och stannar till..eh söndag? L ska till Sverige över lördagen så vore himla fint om jag är så pass pigg att jag orkar imorrn. Längtar. Det gör ju inte saken sämre att jag kanske äntligen får hem högen med beställda kläder som ligger i Sthlm också. Om jag inte minns fel är det två klänningar, två tröjor och en blus. Nice. Och jag är värd det, för jag är har varit jättejättesjuk och är jättesjuk och kommer säkert vara sjuk länge till. Suck. Buhu, mitt schampoo och balsam är slut. Jag måste köpa nytt. Får bli nästa vecka när jag förhoppningsvis kommer iväg till skolan igen fast är ingen idé att hasta iväg i tankarna. Har trots allt fortfarande feber och vill inte få några återfall eller följdsjukdomar. Ta det lugnt it is. Men i alla fall.. Jag har tröttnat lite på Matrix som jag använt ett tag nu. So what to do? Vi får se, det var flera år sedan jag provade Tigi, kanske igen då? Eller något annat. Ähä, det är alltid kul att köpa hårprodukter. Mitt hår är min bebis.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vichy - 4 juli 2007 16:22

Jag har ÄNTLIGEN orkat fixa en ny, BÄTTRE, blogg på blogg.se istället för den här skiten. Så bye bye och väkommen till min [url=http://vichy.blogg.se]NYA BLOGG[/url]! ...

Av Vichy - 3 juli 2007 12:31

Idag är det 6 månader. 6 månader med L. Jag tycker mer om honom efter denna relativt korta tid än någon annan kille jag träffat.   Han gör mig avslappnad och glad. Han gör mig bättre, både för andra och mig själv. Jag är lycklig med honom.   Ikväll...

Av Vichy - 3 juli 2007 07:55

Jag har ett problem. En mental skada kanske, eller bara en shoppingrelaterad, tillfällig verklighetsfrånvändning som uppstår ibland när jag står i en butik med ett hutlöst dyrt plagg (som det är pinsamt tydligt att jag aldrig kommer använda) - och b...

Av Vichy - 2 juli 2007 21:20

Jag har skurat boxar hela förmiddagen. Asjobbigt. Men sen käkade vi pizza och jordgubbar med  grädde. När jag kom hem somnade jag på gräsmattan. Det var skönt att sova men inte att vakna. På kvällen cyklade jag och min bror en sväng på sisådär 6 km....

Av Vichy - 1 juli 2007 17:49

Gliip. Jag är slut. Vilket betyder att jag kommer sova som en stock inatt, och det uppskattar jag ju förstås. Imorse var jag hos J på praktik och skumpade runt på en islandshäst - kändes ungefär som att försöka gå ner i spagat och gunga samtidigt. J...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards