Direktlänk till inlägg 14 september 2006

Oh father

Av Vichy - 14 september 2006 21:22

Linda Sundblad - Oh father är dagens låt, lätt. Fattar inte att jag missat den.. Men men, snart har jag spelat sönder den. Annat örongodis:Fall out boy - Sugar we're going downJustin Timberlake (!) - SexybackNickelback - Savin' meScissor Sisters - I don't feel like dancingJag var in till staden igår och provade den stickade tröjklänningen. Tyvärr satt den inte hundra, absolut inte katastrofalt men för det priset (strax över 1000-lappen) ska den sitta hundra. Däremot hittade jag en underbar ballongkjol (jag brukar avsky dylika plagg men detta var kärlek) från Jenny Hellström i svart som jag inte kan sluta tänka på. Den var så himla fin och satt jättebra! Men egentligen har jag inte råd förrän september är slut.. Och det fanns bara 2 kvar, men den var så pass dyr och ett sådant pass "udda" plagg.. Fast fasiken, jag vill ha den. Jag ska och klippa mig (börjar bli dags, kan inte se för luggen snart haha) i helgen, ska nog prova den igen då så får vi se - får väl fråga om de kommer ta in fler. Annars så hämtade jag ut mitt HQhair paket igår och när jag kom hem låg det ett avi för Asos-paketet i brevlådan så jag susade iväg och hämtade det med! Dermalogica produkterna verkar hittills vara mums! Rengöringen (special cleansing gel) gör mig alldeles len och fräsch! Torkar inte ut alls och är den bästa jag provat. Exfolierande 'Daily microfoliant' verkar också toppen, men hur resultatet blir i längden ser jag ju knappast efter en dags användning. Sedan köpte jag även 'Gentle cream exfoliant' som är en typ av exfolierande mask, men den har jag inte testat än.Skorna från Asos var jättefina! Passade perfekt, jag köpte strl 5 och jag är 37-38 och de passar både med och utan strumpbyxor. Däremot repas de väldigt lätt, jag har redan lyckats repa dem lite och har använt dem en dag, men det är sådant man får stå ut med. Blusen satt inte hundra så den gav jag bort till syrran och diademet behöll jag. Nu väntar jag på mitt H&M-paket! Jag har beställt grejor för cirkus 1500 kr så det ska bli intressant att se hur allt passar! Jag är kär i mina (inte än.. men snart) nya svarta stuprör som Klara kom med. De är så fina! Och så behövde jag inte åka någonstans och köpa dem, leverans direkt till dörren. ;) Appropå H&M så läste jag att det även skulle ingå skor i Viktor & Rolf kollektionen som börjar säljas i buktik 9 november, intressant! Men det lär ju vara en jäkla rusning då.. Frågan är om jag orkar med det bara för lite kläders (och skor!) skull.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vichy - 4 juli 2007 16:22

Jag har ÄNTLIGEN orkat fixa en ny, BÄTTRE, blogg på blogg.se istället för den här skiten. Så bye bye och väkommen till min [url=http://vichy.blogg.se]NYA BLOGG[/url]! ...

Av Vichy - 3 juli 2007 12:31

Idag är det 6 månader. 6 månader med L. Jag tycker mer om honom efter denna relativt korta tid än någon annan kille jag träffat.   Han gör mig avslappnad och glad. Han gör mig bättre, både för andra och mig själv. Jag är lycklig med honom.   Ikväll...

Av Vichy - 3 juli 2007 07:55

Jag har ett problem. En mental skada kanske, eller bara en shoppingrelaterad, tillfällig verklighetsfrånvändning som uppstår ibland när jag står i en butik med ett hutlöst dyrt plagg (som det är pinsamt tydligt att jag aldrig kommer använda) - och b...

Av Vichy - 2 juli 2007 21:20

Jag har skurat boxar hela förmiddagen. Asjobbigt. Men sen käkade vi pizza och jordgubbar med  grädde. När jag kom hem somnade jag på gräsmattan. Det var skönt att sova men inte att vakna. På kvällen cyklade jag och min bror en sväng på sisådär 6 km....

Av Vichy - 1 juli 2007 17:49

Gliip. Jag är slut. Vilket betyder att jag kommer sova som en stock inatt, och det uppskattar jag ju förstås. Imorse var jag hos J på praktik och skumpade runt på en islandshäst - kändes ungefär som att försöka gå ner i spagat och gunga samtidigt. J...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards