Alla inlägg den 16 september 2006

Yes

Av Vichy - 16 september 2006 19:33

Då var den beställd, väskan alltså. Mysko med H&M's leveranstider, imorse skulle tröjorna jag bloggade om tidigare idag komma v.39, nu kommer de helt plötsligt v.38 God mat var det på middagen i alla fall! Vi var på Mikael Björklunds restaurang. God mat!

Av Vichy - 16 september 2006 12:29

Äntligen. Igår var jag i upplösningstillstånd över att jag upptäckte att mitt schema var så fullspäckat kommande vecka att det inte verkade som om jag skulle hinna klippa mig förrän i oktober (!) men insåg igår att jag har en lucka på onsdag mellan 14-16! Så 14.45 på onsdag eftermiddag ska jag klippa mig och färga utväxten. Yey. H&M-väskan ja.. Jag bloggade ju för länge sen om Laura Clement väskan från La Redoute men efter att ha sett massor av bilder i olika bloggar på den och läst om den så vill jag inte ha den längre, den ser ju så plastig ut! H&M väskan såg i alla fall läderaktig ut med tjockt, tåligt läder med matt yta. (Haha, ni hör ju, jag borde verkligen köpa den för jag är ju helt insnöad!) Well, jag har en vecka på mig att bestämma mig om jag vill att väskan ska komma med i nästa H&M paket med den blå blusen med puffärm och den beiga ulltröjan som kommer v. 39. Det är nästan pinsamt att skriva att jag är så mainstream att jag också fastnat för "Ebba-klänningen", till mitt försvar får jag väl säga att jag köpt den även om Ebba inte burit den. (...) Den är så söt! Undras om den finns kvar någonstans i Sthlm än, den har ju ändå legat ute i butik sedan 4 september, hm, jag har ingen aning om de var en engångsgrej eller om de tar in fler när de är slutsålda i butik. Jaja.

Av Vichy - 16 september 2006 12:13

Som jag tidgare nämnt så är jag inget fan av den pågående ankleboots-hysterin, däremot har jag länge sökt efter ett par stövlar utan klack att ha till vardags. Och idag hittade jag ett par när jag spanade omkring på La Redoute! Visserligen är de inte i äkta läder men har precis den modellen jag är ute efter och är vänliga mot min ekonomi, vilken just nu inte håller för ett par stövlar i äkta läder av kvalitet heller. Jag ska se om jag hittar någon som beställt dem och kan berätta lite om dem, men jag tror att de får följa med hem när jag besräller den grå koftan jag bloggat om tidigare. Mina två höstplågor är att hitta den perfekta kappan och att hitta de perfekta stövlarna (med klack den här gången). Det är svårt, vilket Klara definitivt kan intyga - men hon har i alla fall skaffat en kappa. Hmpf. Jag har hittat ett par stövlar med klack som är rätt fina, men jag är inte riktigt säker.. Mrs H har en del fina men inget i min prisklass (som vanligt). I övrigt fyller pappa år idag, så ikväll blir det middag någonstans. Och så har mitt H&M paket (det första av 3) kommit till mormor! Hon tar det med sig när hon kommer nästa vecka eller vekcna efter det. Ska bli roligt att se hur allt passar, blir ju som julafton med massor av nytt på en gång. Haha.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards