Alla inlägg den 15 maj 2007

Av Vichy - 15 maj 2007 15:41

Yäss! Jag har precis beställt Dr House - Season 1, dvd-boxen, från Ellos. Min absoluta favoritserie vid sidan av That 70's show och Ally McBeal. Dr House-boxen kostar hela 54 euro här på holmen men med rabattkod så blir det "endast" 31,8 euro från Ellos. Namnam.


Och helt appropå, Klara är en fin tjej. Den som lyckas snärja henne (eller som L kallar det, "jag är fälld") ska vara riktigt glad. Och det skriver jag TROTS att hon kallar mig blåst. Jag är otroligt storsint av mig. Ehm.


Glasögonkandidater är utsedda, två stycken helt olika från Dolce&Gabbana samt Burberry. Mamma och jag ska in och utse vinnaren på fredag är det tänkt.


Jävla Asos-paket vad de tar tid på sig. Jag vill ha dem båda innan helgen och på torsdag är posten stängd så då blir det ingenting. Gnaff. Nu ska jag äta pyttipanna och se åka till L och se på film och äta skruvar med dipp.

Av Vichy - 15 maj 2007 08:40

Börjar med: Tack Cicci för grattandet! Jag har niente pengar på mobilen så svara kunde jag ju inte men jag tänkte bara upplysa om att det nådde fram. Ehm, ja.


Solen lyser! Det är mkt mer än vad den gjorde igår i alla fall. Och jag ska in till stan och hajka runt och göra en massa saker. Ska försöka leta upp ett par nya glasögon också..


Helgen breder ut sig som ett stort mysterium i slutet av den här veckan, det kan bara lösa sig på två sätt, eftersom jag SKA till Sverige.


1. Jag åker över på lördag kväll och umgås med Klara och sedan åker jag hem på söndag kväll med bror.

2. Jag och L åker över söndagen och träffar Klara (om hon kan) och hämtar hem min bror.


Eller en kombo av detta på något sätt. Gläffs. Jag vet ju inte hur det blir med jobb/praktik/mormor/osv på lördagen. That's why. Jag gillar inte sånt här, jag vill ha grejer klart för mig. Hur det än blir så kommer jag ju förhoppningsvis kunna stanna ett par dagar kring den 29:e. Det skulle vara himla kul! Jag hoppas också att Klara kan komma över den 1:a juni och fira med mig och de andra. Det är ju sommar då för fan!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards